I have been working on contents production workflow for volumetric displays using sidefx Houdini. 
Here are my first and second prototypes of this project. 
The datasets to be displayed are made with Houdini, as same as the first one; it means, it doesn't require strong 3d math background to produce volumetric contents.
However, the prototypes still need to be modified due to the low spec microcontroller and a sensor, and a broken geared motor. 
I hope I'll be able to take the time to modify and post a better demo soon.

このプロジェクトでは立体を表示するディスプレイへ向けたコンテンツ制作ワークフローを、高度な3Dプログラミングによらずに汎用の3DCGソフトウェアで実現し、コンテンツ制作の敷居を下げる方法論を考察しました。
この手法を応用する領域としては、特に医療において三次元の複雑な構造の情報を複数人で共有する場面を想定してます。

Working Period: April 2017 - October 2017
Tools: Sidefx Houdini, Arduino IDE, Python
First prototype
Second prototype
Integration of electronic components and 3DCG software
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